Sunday 1 May 2011

salah kah aku???

ade kah ape yg aku lakukan ni salah????
kenape ek die nk ckp aku aty batu sdangkan die yg wt aku jd cm ni...
sedang kn die yg pakse aku wt kptsan cm ni....
salah aku ke tu?????

*************************************************************************************

slalu pg2 die dh kejut aku sejak die xde, xde sape kjut aku...
walaupn die dh xdgn aku tp aku still amik tau kol bape die masuk keje....
ntah la ek, aku xpasti knpe aku still amik tau g sal die....
aku still syg die la tp aku dh xbley dgn die.......
bantu la aku untk melupakan ny.....!!!!!!!!!!!!!!

 **********************************************************************************

3/5/2011


 dalam kol 12 pg die tpn aku, aku xperasan sbnarnya tu die yg tpn mklumlah ngah tdo kn.....
aku pn men angkat bila dh dgr suara baru aq fkr npe la aku xtngok tol2 sape yg tpn......

pas die tpn aku tdo blk wt cm xde pape jek.......tibe2 dlm kol 7.30 pg tu die tpn g skali nk kejut aku la konon nya.....aku pn wt2 bgn la.....xlame tu die msj, aku xbalas...............tetibe ade 1 g msj yg tertulis " awk mmg dh xnk balas msj sy ea???" ar lbh kurng cm tu la.....aku mls la nk lyn sume tu.....sblm ni die ade ckp xnk kcu aq g tp die still msj gak......kdng2 aku cm hppy kdng2 menyampah..........!!!!!!!!!!!!!!!

aq dh kt salon tetibe ade org ni msj bgtau yg die ade cte,.....aku pn dgn bsemngat ny nk tau cte tu....
skali tu die bgtau "die kuar ngn pmpuan len, nek moto b2" YA ALLAH skt nye aty aku........cm nk lari jek dari sini.......bila aq tny die sape dak tu die cakap kwn sklh dulu....
kwn sklh dlu siap naik moto tu b2 plak tu, ylar xkan naik moto b3 plak...huhu...
aku rase cm die prbodoh kan aku...........ko mmg wt aku mkin menyampah dgn ko...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aq prlu prgi dari sini untk melepaskan segala yg terbuku kt aty aq ni.......!!!!!!!!!!!

AKU BNCI ******* ***** *** *******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment